Monday, July 8, 2013

* my Sweet Elegant's style *

Assalaam alaykom sisters and brothers... sebelum ke cerita penuh, harus cik puan empunya blog berkongsi pre-cerita berkenaan perjalanan ke Pantai Timur yang mana ianya adalah kali pertama mrs Cyana terbang ke Negeri Kelantan atas tugasan mengacara majlis pertandingan nasyid anjuran Biro Agama & Kebajikan, Kelab Bernas Malaysia. Mulanya merancang untuk terbang bersama Insan Terchenta namun ALLAH swt yang menentukan segalanya yang mana pada saat akhir hubby Moose tidak dapat bersama demi tuntutan tugasnya di Kuala Lumpur. 

Maka wifey Cyana terbang berseorangan walaupun dalam pahit kerna hari tersebut adalah Hari Ulang Tahun Perkahwinan CyanaMoose yang KELIMA tahun. Demi tugas dan tanggungjawab, kami tundakan agenda dan menyambutnya sehari lewat. owh... sempat bergambo bersama di subuh hari juga bisa membuatkan hati wifey tersenyum sepanjang hari. Chill babe!

 hubby Moose and wifey Cyana

 mrs Cyana by mr Moose

here I am in Kelantan!

mrs Cyana in close up pose! first tyme mencuba padanan hijab kain sari dan satin yang akhirnya berjaya mengikut tema pakaian pengacara majlis

 mrs Cyana in flowery Abaya!
sedikit sentuhan sweet elegant's style

 
 the event!

mrs Emcee ready to work!

mrs Cyana's signature

 
home sweet home! 

hubby Moose menanti dengan kejutan hadiah Anniversary. wink! wink!

No comments:

Post a Comment