Monday, April 8, 2013

* the Muslimah Bowling Tournament *

Date: 6th April 2013 
Location: Cosmic Bowl, Midvalley Kuala Lumpur 

Assalaam alaykom.... semalam berpeluang menyertai Kejohanan Boling Muslimah 2013 anjuran Pusat Pungutan Zakat Kuala Lumpur yang diadakan di Cosmic Bowl, Midvalley Kuala Lumpur. Seramai 24 kumpulan dari syarikat swasta, syarikat persendirian dan media massa menyertai kejohanan ini. Pasukan kami iaitu Peniagawati terdiri daripada mrs Noriah, miss Nadia, mrs Hanym dan mrs Cyana. Thanks to mrs Noriah antara peniagawati yang berjaya kerna menjemput menyertai pasukannya.

Program bermula seawal jam 8.30 pagi dengan sarapan pagi dan perasmian majlis bermula pada jam 9.30 pagi yang dirasmikan oleh Penolong Pengurus Besar PPZ, Hj Khairulazhar Samsudin. Permainan bermula jam 10.00 pagi yang mana setiap pasukan bermain sebanyak 3 games. Antara pasukan yang terlibat adalah dari Telekom Berhad, Bernama, TV AlHijrah, Suria FM, Karangkraf dan banyak lagi. Menariknya semua peserta adalah wanita. btw thanks to mrs Julia yang memperkenalkan saya dengan mrs Noriah yang sangat peramah. And thank you to hubby Moose yang datang memberi sokongan dan juga sempat bergambar sebelum tamat program. hiks.

the tournament

mrs Cyana pose sebelum bertukar uniform

barisan piala yang dipertandingkan

hamper cabutan bertuah dari Secret Garden

hamper untuk semua pasukan

sarapan pagi dan makanan tengahari disediakan

perasmian

VIP ditemubual oleh stesen-stesen TV

Pasukan Peniagawati bersama hamper

miss Nadia, mrs Hanym, mrs Noriah and mrs Cyana

 pose bersama Tshirt pasukan

mrs emcee in action

Pasukan Peniagawati menang tempat Ketujuh Berpasukan

pose with trofi

the entrance

smile for hubby Moose

pose and pose sebelum pulang

Alhamdullillah trofi kenangan in pose too

Tahniah kepada semua pemenang. Tahniah kepada AJK PPZ  dan terima kasih kepada semua yang terlibat dalam menjayakan program ini.


No comments:

Post a Comment