Sunday, March 17, 2013

* the GREEN Mask Birthday *

Assalaam alaykom... Happy Sunday everyone! Cerita riang ria minggu lalu yang baru sempat di update memandangkan waktu yang terhad, sampai sahaja di rumah mata terus dibuai mimpi mungkin dek kerna hormon semakin matang membuatkan puan empunya badan memerlukan rehat yang lebih panjang. hiks. Okay cerita last week terdapat 3 orang rakan yang menyambut ulang tahun iaitu sista Norel pada 11 Mac, sista Zaty pada 13 Mac dan sista Leeza pada 15 Mac. So we all pun mulalah merancang untuk mengadakan birthday celebration. Memandangkan sista Zaty birthday jatuh di pertengahan minggu dan yang paling muda, So kami buatkan surprise birthday untuknya (party dah tamat, so baru bley cerita.. hehe).

Lucunya sista Zaty a.k.a miss Tender sangat setia dengan mrs Cyana a.k.a mrs Tender yang mana pada mula saya katakan kami akan celebrate berdua tetapi dengan syarat pakai baju hijau. owh... kepatuhannya 99% walaupun terdetik sedikit rasa sedy bila rakan-rakan lain seakan sibuk dengan tugasan dan tiada birthday party untuknya. hehe. Hanya hampir waktu kejadian, mulalah sista Zaty terasa seakan-akan ada majlis yang dirancang memandangkan semua excited. So tepat jam 1pm, bawalah sista Zaty ke Pavillion memandangkan hajatnya mahu sambut birthday di Level 6, Pavillion (okay...ada beberapa restoran di aras itu). So I've planned something for miss Tender yang nampak garang tapi manja tu..(eh demand kot.. hahaha)..yang nampaknya 90% berjaya. hehe. Anyway thanks to ALL yang participate memeriahkan birthday celebration with green theme (bak kata miss Zaty color favorite Cyana...opss).  And finally, kami berjaya surprisekan juga another 2 sisters... so the Green Mask Party raikan 3 birthday serentak. Love you ALL.

 
sista Leeza, sista Zaty and sista Norel

rakan-rakan yang hadir dan berjaya meraikan surprise birthday party

mrs Cyana and miss Zaty

OUR meal... sharing is caring!

mrs Julia and me... smile pose! hiks
miss Zaty and mrs Ika yang sedang berbadan dua

see her happy face dapat kek dan belon

last but not least... POSE KENANGAN sebelum pulang. 

Credit goes to sista Ika, sista Norel and brother Ismel yang mengatur majlis ini sebaik mungkin. Thanks to ALL yang hadir dan menceriakan birthday gurls especially sista Zaty yang ternyata beliau paling gembira pada 13.03.13 kerna dapat bersama rakan-rakan meraikan surprise birthday untuknya.
 
Special dedicated to my sweety birthday gurl...
 
 
I just want to say, Happy Birthday
To you, my dear, dear friend
You have always been there for me
And our friendship will never end.
I'm so lucky to have a friend like you. Happy Birthday!

1 comment: