Wednesday, May 19, 2010

* my lucky BALL!!! *

Assalaam alaykom sisters & brothers... It's been crazy busy!!!! tiada masa untuk bersama insan terchenta. Pagi keluar rumah, hanya pulang menjelang tengah malam. Setiap detik amat berharga. Kerna situasi di opis yang memerlukan lebih komitmen, saya paksakan diri berada disana. Lucky me to have super-supportive hubby Moose!!! luv u CYG!!! walau kadang nadanya berbunyi keras..tetapi beliau amat memahami kerjaya saya. Alhamdullillah!

and last nite msg berbunyi 'wo.. sapa tak risau, bini 3am tk pulang lagi.'

sorry CYG!!! situasi agak genting, yang memerlukan saya berada disitu. ALLAH swt sahaja yang tahu betapa minda ini amat kosong, badan sudah tidak bermaya bermingguan menanggung keadaan sebegini... hanya memikirkan kerja!kerja!kerja! I have soo many things that I would like to share but there are too much responsibilities right now. hmm... Mungkin saya perlukan rehat yang panjang selepas ini. InshaAllah.

well... I miss this blog especially all my friends and GGOs too. {email GGO juga sudah tak bisa dijawab.. kerna hari2 saya tercungap2 berlarian kesana kemari. tapi tak kurus2 juga. ahaks!}

dan bila mana saya terlibat dalam oprasi perpindahan opis, maka tak sempat juga mahu membawa mr Nik menenami hari2 saya. Yang pasti situasi kurang selamat jika saya membawa mr Nik bersama memandangkan jadual saya turun naik lift sebenarnya. hmm.. lupakan cerita KERJA!!! Maka mari layan sedikit gmbo kenangan pemberian terindah untuk diri sendiri. yeay! a lil' gift to MYSELF!! saya telah menghadiahkan diri dengan sesuatu yang telah diidamkan sejak 10 tahun yang lalu iaitu set bola bowling. Maka selepas ini, saya perlu lebih rajin turun padang dan baiki balingan yang agak kurang kemas tu.. hiks!


okay!! hari pertama mencuba bola baru di tournament bowling Kumpulan Puncak yang lalu.
kerna beli pun last minutes, tak sempat nak practise..so belasah jek. opps!


spotted!!! my teh ais.. hiks.

owh!!! lurve my whitey shoes

my Maxim ball... okay la.. hari pertama yang tidak mengecewakan.. hehe

tyme to go!

my lucky day!!! Rezeki menang hampers & piala & $$$$$. Alhamdullillah.
credit to hubby Moose for the lurvely pics!!! rindu MUCAB!!! muahx!

4 comments:

  1. Tahniah Cyana..

    kerja tu kerja juga, sayang.. kesihatan kena jaga.. Nanti nak travel lagi, kan? :)

    ReplyDelete
  2. wow! dah ada bola baru.. patut la menang.. hehehe!

    ReplyDelete
  3. kak delima.. thanks.

    kakcik seroja..tu la bila dah kerja lupa plak org kt umah. ahaks. terasa cepat pulak nk hujung bulan..lupa sekejap ada trip tu nnt. hehe.

    queenin.. aiyoo, kasi test saja tu, baling blom tentu lagi strike. ahaks

    ReplyDelete