Thursday, November 7, 2019

* FORTY!!! *

Assalaam alaykom... Sayonara October and Hello November! well... little late entry but never too late to shout out "Sweet Forty!!" hiks. 

Oct 16th 2019💝
...
Allah SWT has blessed me with a beautiful life. I’m definitely not proud of my past but I honestly wouldn’t want to change anything. For each experience is a lesson for me. And if not for them then I wouldn’t be who I am today.


...
Alhamdulillah, I’m FORTY today!!!
...
I love my age. I love my three cute smart sons and thank you to my deep husky voice buddies hubby Moose for loving me. Allah SWT has poured his Rahmah, has showered me with His light in this dark heart of mine. Thank you Allah SWT for everything.💝 #cyanaoctoberbirthday #cyanamoose


Alhamdullillah... I'm a happy wifey and a mother of three beautiful sons. 
 thanks hubby Moose for a lovely birthday ecard

my sweet forty birthday celebration with my friends... with lemons and denim theme. 

 thanks again to my lurvely hubby Moose for the beautiful bright sunflowers... love it!

family photo on my birthday!!!! LOVE!

InshaAllah cerita penuh sambutan hari lahir ke 40 bakal menyusul kelak memandangkan terdapat beberapa siri majlis dan masa untuk bersama blog adalah terhad. Namun saya bersyukur bulan Oktober 2019 meninggalkan banyak kenangan manis walau pun diuji dengan sedikit kepahitan. To summary saya menyambut sambutan hari lahir ke 40 dengan doa dan ucapan serta banyak surprise oleh ahli keluarga dan rakan-rakan. Terasa diri kerdil ini amat dihargai dan disayangi malah saya seakan rasa tidak mampu membalas semua jasa kalian semua. Bulan Oktober juga mencatatkan sejarahnya tersendiri yang mana lil' Elhan telah bersunat pada 5 Oktober 2019 dan tahap kesihatannya semakin baik. Namun saya diuji dengan berita MAMA kurang sihat kerna kakinya mengalami luka dan anak-anak pula mengalami viral fever and bronchitis dek kerna musim hujan dan berjangkit dari rakan-rakan juga malahan penutup Oktober saya bermalam di Hospital dan bercuti menjaga lil' Elhan yang mengalami Upper Respiratory Tract Infection. Namun saya bersyukur ianya hanyalah ujian kecil untuk keluarga kami. Terima kasih ALLAH SWT atas rezeki, nikmat kesihatan dan kebahagian kepada saya dan keluarga. Alhamdullillah. Semoga lebaran baru dibuka dengan penuh amal dan kebaikan. 

No comments:

Post a Comment